First impression - Reisverslag uit Tabanan, Indonesië van Roderick Priester - WaarBenJij.nu First impression - Reisverslag uit Tabanan, Indonesië van Roderick Priester - WaarBenJij.nu

First impression

Blijf op de hoogte en volg Roderick

03 September 2014 | Indonesië, Tabanan

Een hele goeie avond vanuit Bali,

Na een lange reis eindelijk aangekomen en het bevalt allemaal prima!! heerlijk weer hier, en de mensen hier zijn super vriendelijk en gastvrij! Een goed hostel, er wordt elke dag schoongemaakt ;p, dus deze eerste 2 weken zien er goed uit!!

De eerste dag heb ik niet heel veel gedaan aangezien ik nog moe was van de vliegreis. Ik heb een beetje rond gekeken bij het hostel en alleen maar lui gedaan. Maandag heb ik heerlijk op het strand gezeten bij een paar surf leraren! het is daar vrij makkelijk om contact te maken want iedereen is hier met het idee van: maakt niet uit waar je vandaan komt, kom erbij en we maken het gezellig met zn allen!

Daarnaast ben ik naar Tanah Lot en Ubud geweest. de foto's staan ook op deze site dus daar is het overbodig om er iets bij uit te leggen!

So enjoy the pictures!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Tabanan

Roderick

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 2546

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 28 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: