Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Roderick Priester - WaarBenJij.nu Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Roderick Priester - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!!

Door: Roderick

Blijf op de hoogte en volg Roderick

28 Augustus 2014 | Nederland, Ridderkerk

Hallo mensen,

Morgen is de dag waar ik lang op heb gewacht, eindelijk een half jaar reizen. Het lijkt me echt een coole ervaring en ik heb er super veel zijn in!! Een half jaar vol avonturen en op eigen benen staan! Dus als jullie zin hebben om me te volgen, kun je altijd even kijken of ik nog een nieuw reisverslag heb geplaatst!!

Het komende half jaar begint op Bali, waar ik 2 weken zal blijven! daarna vlieg ik naar Nieuw-Zeeland. Na ongeveer 3 maanden in Nieuw-Zeeland vlieg ik 22 december naar Sydney. Na Kerst en oud & nieuw ga ik naar west Australië!

Ik ga nog even m'n tas inpakken!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ridderkerk

Roderick

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 2555

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 28 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: