Alweer 2 weken in Nieuw-Zeeland! - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Roderick Priester - WaarBenJij.nu Alweer 2 weken in Nieuw-Zeeland! - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Roderick Priester - WaarBenJij.nu

Alweer 2 weken in Nieuw-Zeeland!

Blijf op de hoogte en volg Roderick

29 September 2014 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Hello allemaal,

Het is alweer even geleden, maar ik heb even een gratis wifi gevonden dus ik upload gelijk even wat foto's en een verslag!!

Twee weken geleden kwam ik aan in Auckland. Ik na een paar nachten in Auckland naar het noorden gegaan naar Bay of Islands.
Daarna terug naar het zuiden: Raglan en Rotorua. Tussendoor nog een nacht in de Maori cultuur geslapen.

Het gebied waar ik nu zit, Rotorua, is vulkanisch en vandaar dat je een paar foto's met groen water ziet e.d. De rest van de foto's spreekt allemaal wel voor zich. dus enjoy zou ik zeggen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rotorua

Roderick

Actief sinds 28 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1000
Totaal aantal bezoekers 2559

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2014 - 28 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: